Thursday, November 05, 2009

  Semuanya 3.Full of Memory....

Di petang yg mendung lg suram ini membuatkan aku busan lalu membuke folder memory yg bermcm2 gaye gamba terdpt di dlmnye.heeee.....tibe2.....tringat akan mase lalu yg indah lg mempesonakan.hahahaha....tetibe tringat wajah2 yg da lame aku tinggalkan.huhuhu...bkn ingin meninggalkan....tetapi mase mbuatkan aku perlu meninggalkannye.sob2...huuaaarrggghhhh!!!!!!!gembeng!ni la kisah kami bertiga.3 of us!ceh!mcm nak buat hikayat pulek.HIKAYAT PUTERI ANIS, PUTERI ISMA & PUTERI YANI. yg anis & isma bleh blah lg name.kene gak ngan puteri.bile tang name yani....out of service terus!kene3...kene gelak!hahahaha......pelbagai onak & duri telah dilalui bersame.gunung telah didaki & dituruni bersame. lautan dalam telah direnangi sehingga telinga, idung segale lubang masuk air.hahaha....fantastic!tetibe je.huuuu.......

Segalenye bermula di suatu tempat yg dulunye aku berpkir2 sama ade nak masuk ke tak.huhuhu....tp di situ telah terciptanye sebuah kenangan & persahabatan yg bersih lg suci mcm safi balkis!sukar utk dilafazkan dgn kate2 erti sebuah persahabatan. tp setelah merasa dgn hati yg luhur....uuuhhhh....sukar dimengertikan.hahaha....takde ape yg dpt disamakan dgn persahabatan. ni la org2 yg membuatkan saye bahagia & slalu ingin bergelak ketawe sampai saye tertido menamatkan hari2 saye sebelum ini. mase itu mencemburui @ sbg manusia kite perlu akur dgn ketentuan & takdir yg telah ditentukan. pertemuan mencipta sebuah perpisahan. perpisahan mencipta sebuah kerinduan. kerinduan mencipta sebuah kasih sayang yg suci & abadi. seperti chenta Shahjehan kpd Mumtaz, Laila & Majnun, Romeo & Juliet, Jack & Jill.eh!Jack & Jill mcm brand keropok je.hahahaha...ddduuussshhh!!!!!!!!!maen2 ea Azriyani. tgh feeling sedih ni.sob2....hukhukhuk.....

Di mana mereka skrg? di Amerika?di Jepun? oh!tidak...mereka masih berada di M'sia.hehehe....cume jarak memisahkan kami.ceh3....takdela berjarak sgt mcm padang jarak padang terkukur....1negeri gak....tp.....uh!sedih.sob2...hanye aku yg tercampak di tanah yg berbeza tp masih di bumi yg same.mmmm.....dahla.taknak la citer lg.buat sedih aku je.huhuhu....aku nanges ni, aku nanges ni.hhuuuaaarrrggghhhh!!!!!!!!nak eskim!nak eskim!!!!!paaanggg!!!!!!aaadddoooiiiiii......hamek ko!


















SEBUAH KISAH KLASIK

Jabat tanganku….
Mungkin untuk terakhir kali….
Kita berbincang tentang memori di masa itu….
Peluk tubuhku….
Usapkan juga air mataku….
Kita terharu seakan tiada bertemu lagi….
Bersenang-senanglah….
Kerna hari ini akan kita rindukan di hari nanti….
Sebuah kisah klasik untuk masa depan….
Bersenang-senanglah….
Kerna waktu ini akan kita banggakan di hari tua….
Sampai jumpa kawanku….
Semoga kita selalu….
Menjadi sebuah kisah klasik untuk masa depan….


Sirius aku rindu mereka ini. mereka rindu aku tak?huuaaarrrggghhhh!!!!!emosi terganggu.huhuhu...


0 kaseh sayang :