Sunday, November 01, 2009

  Pekerjaan Mengarut Saye Pagi Ini.heee....

Morning sume!!!!!!!!!!mesti ade yg bgolek2 peluk bantal lg....ade yg duk study sambil menyangap 20X....ade yg duk surf tenet tak sudah2!mcm aku!huhuhu....bagun awl. pas solat tak tido lg. tp......membuat pekerjaan yg mengarut!bkn study pun. studynye ckit je. bukak note pastu hafal2.tp pastu tetibe mcm mendpt idea nak godeh webcam pulek.....godeh je takpe.tetibe mngambil gamba2 yg memalukan diri sendri!siap edit lg.hahahaha......sukati saye la.saye tak gune webcam awk pun.....lalalala.....

Smlm aku kepeningan setelah berejam duk edit layout blog.budus punye layout. gara2 kau aku telah mendpt kepeningan kepale.hehehe....yela....duk edit2. tetibe dea tak mengikut citarasa yg aku nak. bleh tak jgn degil???pnt aku edit2 tp tak jadi. last2 aku gune je layout mcm kanak2 riang!senang!abis citer. tp pas final ni mcm nak kuatkan smngt nak tuka gak layout laen. hukhukhuk....pastu dpt plak mkn lakse swak yg masin smcm. da lapar sgt aku mkn jela. tp mcm masin smcm plak smlm. slalu sedap je.huhuhu....bertambah la kepeningan kepale aku. toing3....kalo bintang atas kepale tu bleh nmpk....mesti ade byk. comey3.heee....nsb baek cik ka keluar smlm. kalo tak....aku mkn cikedis n roti jela. tp bkn ke ko mmg slalu mkn cikedis n roti je azriyani??naci?mcm da lame aku tak mkn naci....ha'ahla....baru aku prasan. patotla aku mcm tak bertenaga je.tak bertenaga ke?hahahaha.....Tetibe saye rase lapar.....ape mak saye tgh buat skrg ni ek? mesti tgh buat jemput2 pisang n naci goreng. huuuaaaarrrggghhhh!!!!!!!!!!!!saye tak dpt mkn....i really mish my mum....:(

Pada pagi yang mulia dan indah ini.....saye mengaku telah membuat pekerjaan yg aneh2 lagi gedik!huhuhu....hasil pekerjaan saye itu saye tunjukkan kpd sesiape yg sgt bertuah yg mengview blog saye.heeeee......bkn senang nak tgk muke azriyani yg sememeh di pagi2 hari.hahahaha.....smoge tiada sesiape yg mengutuk hasil kerja saye itu.lalalalala.......saye tak kisah pun kalo kene kutuk. yg penting saye gembire.hahaha.....kebusanan telah menguasai diri. inilah kesan dari kebusanan tersebut :-


Comey kan hasil kerja saye?hahaha...


0 kaseh sayang :