Friday, October 30, 2009

  I Need U....

mmmm.....aku busan skrg ni.jdnye aku nak post 2 bnda dlm 1 hari.saye punye blog.sukati mak abah sayela.huhuhu....hujan lebat....tp pelik.sbb mate aku tak sibuk nak terpejam pulek.hehehe....td da htr buku aktiviti kolej.amat mnyedihkan.bebel tak kene sgt. tp kebarangkalian kene buat rayuan kolej amatla besar.huhuhu....aku mls nak pkir sgt. tp nanti da nak blk cuti mesti aku akn kelam kabut pening kepale pkir psl kolej.arrrggghhh!!!!!InsyaAllah dpt.....huhuhu....1st sem aku da bt prangai.ish!

I feel empty. i mish my mum.huuuu....di saat2 begini la emosi aku terganggu. aku sedih.....sedih3.huhuhu....di saat emosi tgh mcm sengal2 ni dgr plak lagu yg menyentuh kalbu.huuuaaaarrggghhhh!!!!!!!!(melalak bwh bantal)hahahaha.....aku sedih ni,aku sedih ni.aku pun taktau naper aku sedih.....marila kita hayati lagu ini...kene nyanyi ngan nada yg comey n manje.hukhukhuk....


Ummiku Sayang

Memancar sang suria…

Menyinar cahayanya…

Begitula berseri wajah ummiku sayang…

Aku sayang ummi…

Ummiku sayang ummi…

Sayang-sayang ummi…

Ummiku sayang…

Walaupun ummi letih mengasuh kami ini…

Namun masih tersenyum menyejukkan hati…

Aku sayang ummi…

Ummiku sayang ummi…

Sayang-sayang ummi…

Ummiku sayang…

Bila pulang sekolah Ummi sambut kami…

Sembahyang sama ummi…

Alhamdulillah…

Aku sayang ummi…

Ummiku sayang ummi…

Sayang-sayang ummi…

Ummiku sayang…

Ummiku sayang…

Kaulah srikandi…

Berkorban selalu untuk kami…

Ummiku sayang…

Kau ibu mithali…

Semoga Allah kan berkati…



Mak saye...^-^


0 kaseh sayang :