Friday, October 30, 2009

  Ketakotan.....Padan Muke Aku Sendiri!huhuhu....

mmmm.....aku rase ngantok sgt pagi ni.mcm taknak bgun. lepas solat subuh je aku terus tido ngan enaknye.hehehe...tp terjage sbb terhidu bau wangi stoberi perfume cik ka. ngan gaye manje muke basi aku tnye dea,"cik ka....nak gi ane....?"hahahaha.....dea jwb nak gi kluar cari ketenangan. huhuhu....tp smlm mmg dea ade ckp nak gi pasar cari udang n apentah. nak buat cekodok udang. aku pun legala....hingatkan dea nak gi htr buku aktiviti kolej kat ofis.wooo.....seram tetibe.cop aktiviti aku baru ade 2!caner ni......?pasti kene bebel ngan kerani kolej. sem 1 je aku da buat prangai. hukhukhuk....bkn mls nak join aktiviti....tp takde mse.hah?ape azriyani?ulang blk pernyataan td.takde mase.heeee....takde mase ko ckp...?????meh cni aku bg jotos free.hukhukhuk....mase tido ko bkn maen blambak lg.join aktiviti kolej yg tak sampai 2jam pun mls!huh!ala....aktiviti kolej tu slalu buat mlm.aku dahla kalo da naek tingkat 4 duk dpn laptop ni mls nak turun blk.mls3.haaa.....jdnye krani tu pun mls nak tgk cop ko yg baru 2 tu!pdn muke saye!huhuhu...padahal bkn susah pun nak dpt cop.join je perjumpaan ke ape dptla cop. tp kemalasan dan kedegilan kaki aku yg taknak turun gi perjumpaan....nak buek camano....?salahkan kaki pulek.salahkan tuan punye kaki la.huhuhu....

Ala....gamble jela ptg ni. mintak2 takdela kene bebel ngan krani kolej sbb cop sikit.sikit tahap kudukut plak tu. tp seram gak nak gi htr ptg ni. dahla hari ni last kene htr buku kolej.eeee....mencila.menci ngan kemalasan aku yg telah mbuatkan aku susah di kemudian hari.hukhukhuk....takooootttt!!!!!!!!!!segan tu kalo kene bebel....kalo takde org laen takpe.ni dptnye ade org laen.aadddooo.....malu3 ma....mintak2 la mood krani2 kolej tu ok ptg ni.huhuhu....dahla muke aku n cik ka je yg asik buat aduan kat ofis kolej tu.kipas rosak la,tandas rosak la,lampu terbakar la. tp aktiviti kolej malas nak join! MasyaAllah....mesti krani2 tu ingat punye muke kitorg.....aaadddooo.....patotnye da duk jaoh ni aku kenela bertungkus-lumus nak dpt kolej utk next sem. tp ni tak.duk buat prangai plak. slumber je plak tu.tak dpt kolej sem dpn ko nak duduk mane azriyani????takpe3.sem ni je aku buat prangai.sem dpn aku rajin2kan la diri.hehehe.....bleh ke?mmmm.....Ya Allah....ko sejukkanla hati krani2 kolej tu bile tgk muke aku. mudah-mudahan takdela aku kene bebel teruk sgt.kalo tak kene bebel langsung pun lg bagus.huhuhu.....amin........

0 kaseh sayang :