Thursday, October 15, 2009

  Hati Terbuka Membuka Blog

Assalamualaikum....
mmm....pertama kali tulis blog. Rase mcm xde idea. Tp tetibe tgn menggatai klik create account. Baru-baru tulis mcm smangat. Tgkla 3bln lg. Konpem xbukak langsung.hahahaha...hampeh! Angan-angan Mak Piah!Hah?Mak Piah? Sape tu? Ala....makcik yg jual nasi lemak sedap kt tepi umah tu....aaaddddooo...da mule da kemerepekkan aku ini.ish!hentikan azriyani! Aku rase kan aku mcm tak reti gune sgtla blog ni...heee....tgk blog org laen sume mcm chantek2 je. Tp blog aku mcm xbesh je. Bleh ke nk upah tukang bt blog???hahahaha....byk cekadak....oi!harap je bdk it. Tp pmalas nk xplore. MasyaAllah....name je it. Tp format laptop pn tak tau.hukhukhuk... ape yg saye tau adalah merosakkan laptop pastu kalo da rosak marah laptop.bleh ke camtu?xbleh3X ma....aku rase baek aku benti tulis skrg. Sbb nanti mesti aku makin byk mrepek.huhuhu...

6 kaseh sayang :

Naz said...

btul la..
merepek je keje minah nh..
huh,,,

Naz said...

btul la..
merepek je keje minah nh..
huh,,,

PenCerita AZRIYANI said...

hahahaha...
sukati ar...
name pn blog.
u can write whatever u like.
lalalala....

PenCerita AZRIYANI said...

hahahaha...
sukati ar...
name pn blog.
u can write whatever u like.
lalalala....

keyqi said...

whatever i like eh.....
nanti aku nak kek lapis sawak eh...
hehe

keyqi said...

whatever i like eh.....
nanti aku nak kek lapis sawak eh...
hehe