Friday, October 16, 2009

  Ciptaan Allah Tiada Bandingannya....i Luv it!


Aku.....

Teringin melihat keindahan alam ini bersama si dia.....

tetapi.....

Si dia yang benar-benar kurasakan bisa membuat hatiku berdegup kencang
masih belum wujud.....

Mungkin kerana hati ini terlalu berhati-berhati memilih sehingga membuat diri ini seperti sudah tidak percaya akan kewujudan si dia itu....

Alam ini indah untuk dilihat.....

Tenang untuk dirasai dengan hati dan jiwa......

Hanya Alam bisa membuat hatiku tenang.....

Hanya Alam yang bisa membuatkan aku berasa damai.......

1 hari nanti akan kusaksikan keindahan matahari terbenam bersama si dia.....

Inilah impian yang aku impikan setelah kutemui chenta itu.......




Sebatang sungai di Melaka.....



Tapi dimanakah tempat ini?hehehe......


Mesti sape yang bace sajak di atas akan terbahak-bahak.hahahaha.....Sebab aku yg tulis sajak tu. Aku yg buat pn aku ktawe terbahak-bahak sbb xsangke jiwang 43 karat! Tp mcm sronok pulek bile dpt buat bende yg rase mcm mrepek tp sbenanye ade mksud yg tersirat di sebalik karya tersebut.hehehehe.....keep it up AZRIYANI! basyah!!!!heeee......masih bleh memperbaiki mutu sajak anda.hahahaha.....
maceh utk kwn saye yg bg saye pic ni.:)

3 kaseh sayang :

Naz said...

peh...
rangkap pertama je..
da guling2 aku kt latai umah da nh..hahaha
baik beb..sandaran muda utk penganti a.samad said..=)

Naz said...

peh...
rangkap pertama je..
da guling2 aku kt latai umah da nh..hahaha
baik beb..sandaran muda utk penganti a.samad said..=)

PenCerita AZRIYANI said...

hahaha....siot ar bdk ni.cube bt blog sndri.meh kite bace.msti lg lawak sampai berguling2 hentak kaki.hahaha....