Tuesday, October 20, 2009

  Edit Gamba Lagi!!!!!!!!!!!!!!!!!heeeee.......


Mmmmm......arini aku rase sgt bengang with someone. Bleh tak bagi aku sedikit ruang utk aku bgumbire utk diri aku sendiri? bleh tak???? Yani tak suke la ngan idup yani skrg....yani slalu pening ( gaye gedik ).hahahaha....Pelempang pun hinggap ke muke aku. Aadddooooiiiii......Tapi oleh kerana kebengangan aku mluap2....maka aku pun mengedit gamba utk mnghiburkan hati. Bleh ke camtu? Bleh3 ma.....hahahaha....aku kan sgt rindu ngan mak abah aku....:( diorg rindu aku tak??? Mestila diorg rindu aku sbb akula anak paling suke membantu ibu bapanya di rumah.hahahaha..... Membantu memeningkan kepale diorg sbb dekat umah hobi aku otomatik terus akan bertukar mnjadi suke tido!huhuhu.....Pastu kalo gi pasaraya mesti abah aku terpakse mengeluarkan byk duet utk membayar cikedis2 yg diambil oleh AZRIYANI BUNAIM. hehehehe.....Jadinye utk mngelakkan dari bankrup.....bile aku blk rumah je mesti abah aku akn gi pasaraya di pagi2 hari tatkala anaknye yg bernama AZRIYANI BUNAIM ini masih lena dibuai mimpi.hahahaha.....kudukutla abah saye.heeeee....Bile duduk rumah rindu nak blaja blk. Tp kalo da study jaoh camni rindu pulek nak jd surirumah yg berjaye di rumah.huhuhu....baper byk rumah da.....manusia2.....xbsyukur ngan ape yg telah dikurniakn!Alhamdulillah....keberkatan ya AZRIYANI BUNAIM.....;) mmmmm......dahla. makin byk aku merepek. Mandi!!!!!!!!!!!! Kat swak masuk waktu maghrib awl....Kite mandi dulu!!!!!!!!!!!!!!lalalala.......Sebelum tu.....aku upload lagi gamba2 yg aku baru je edit tadi. fresh dari ladang. hahahaha......takdela chantek sgt.....tp chantek lg aku yg real dari dlm gamba!hahahaha.....takde kene mngena!ish!



Akak-akak housemate saye ^_^



Sukenye Kami.....

0 kaseh sayang :