Thursday, October 29, 2009

  Today is Wednesday

What day is today? Today is wednesday......good....ceh!mcm cikgu darjah 1.hukhukhuk.....almaklumla....nak jd ckgu tp lum kesampaian lg......huhuhu....arini ape je yg aku buat ek? nak kate study....aku bace je note hubungan etnik. tp mcm tak brape nak ingat ape yg aku bace. aku mmg lomah la nk hingat2 sejarah ni. huhuhu.....tp rasenye keje aku arini asik tido je.hehehehe....busanla....study sorang2....takbleh nak merepek....aku tgk buku.buku tgk aku.aku ckp ngan buku.tp buku buat bodo je.kecik ati aku.huhuhu....nak nanges la cmni.hahahaha....tringat dulu mse study kat poly....study tp kalau busan bleh duk kacau2 org. kat cni aku nak kacau sape....?silap2 aku dpt penangan free.hukhukhuk.....kalau dulu busan study bleh kacau isma....anis....ekin....ili....nurul....kat cni....?mmmmm.....aku ni mmg ske idup dlm kenangan la.huhuhu.....diorg la kwn2 yg paling besh dlm idup aku. sirius besh.siriuuuusssss......hehehehe.....

Aku rase kan aku tak penah gado ngan diorg. kalau kutuk2 tu kutuk maen2 je. kutuk situ abis situ. sbb diorg pun sewel2. aku pn slalu dikutuk adela. time nak tido. aku golek2. diorg gi gosok gigi. tp tetibe diorg tgk aku da lena tido. padahal tadi aku duk maen merepek2 ngan diorg ketawe berdekah2.tp tetibe senyap da tido. aku kan baby.....senang nak tido.hahahahaha.....anis slalu ckp aku buat magic. ketawe tp tetibe da senyap tido.hahahaha.....aku mmg sgt senang nak tido. but depends on the location and environment.hehehe.....kalo tempat yg aku sgt slesa n da biase....maka....letak kepale je da tido. tp kalo tempat yg baru n kureng slesa....terkebil2 la mate aku nak tido.huhuhu.....

Aku kan duk mrepek kat blog ni dr magrib td. tp tetibe akak housemate aku ajk mkn mcd. maka tergendala la aku nak post ape yg aku da tulis td.....skrg baru nak post. esk aku nak citer psl kitorg duk mronggeng tgk wyg 3D......(gaye jakun)hahahahaha.....besh!tp mate mcm juling.huhuhu.....dahla.nak sambung study. da mronggeng blk lmbt takleh nak trus tido.kene study dulu. kalo tak nanti aku tido dlm keadaan bersalah n menyesal sbb tak study utk mlm ni.hehehehe......

5 kaseh sayang :

~~~Fendi~~~ said...

btul2...sng je dia tido..penat katakan..heeee

PenCerita AZRIYANI said...

hahaha....mane encik tau senang je saye tido...?tipu!!!!lalala....

afendi said...

eleleh..sy tau...ritu..kt ruang tamu tu..bring kejap je dh lelap...hehe

PenCerita AZRIYANI said...

cis!hukhukhuk....

afendi said...

hehe...