Monday, October 19, 2009

  Meronggeng Sebelum Final.huhuhu....


Assalamualaikum.....
mmmm.....da baper ari xbukak blog. Sbb duk bz mronggeng!hahahaha......MasyaAllah....final lg 2minggu tp mronggeng mcm final lg 2bln!huhuhu.....xpe...release tension.Tension la sgt.....heeeee.......Ni la hasil2 ronggengan. Ade byk lg tp da tak larat nk edit. Da lame tak edit gamba. Bile skali edit rase mcm gian.Tak tido mlm pn xpe! Yg penting hati saye gumbire mlihat hasil2 gamba setelah diedit.hehehe.....Hari sabtu aritu ( 17oct2009 ) aku n housemate aku sume gi mronggeng ke tempat2 yg mmg da slalu kitorg gi.huhuhu....Sarawak....nk gi tempat2 yg besh jaoh pulek. Hanye Kuching la tempat yg mampu utk dikunjungi stakat ni.hehehe.....Sronok la duk gi berjalan2, mkn.... Tp.........hati ni rase xgumbire seperti slalu.huhuhu.....Saye menci akan rase itu!hukhukhuk.....Tp skrg sume yg tak disukai tu da berlalu pergi....n aku harap pasni takkan ada lagi rase seperti itu.menci3!!!huhuhu......Minggu ni aku agk bz.ish!nk kene settlekan JPA. pastu nak buat pas plajar lagi. adddooo.....pastu ngan nk study utk test math dskrit n final lg. hhhuuuaaaarrrggghhhhh!!!!!!! Tp kn.....even byk keje...ari sabtu ni aku n housemate aku bleh lg plan nk gi mandi laut.hahahaha......AstagfiruAllahalazim.....bile la Azriyani Bunaim ni nak tobat....hukhukhuk.....kalo mak abah aku tau......mati la saye.....heeeee....tp kan.....kate pun blaja kat negeri owg...mestila kene xplore negeri tu besh ke tak kn?hehehehe......bile lagi nk mlancong n mlencong.^-^ Tetibe tulis blog ni mate aku mcm da nk terpejam je.huhuhu.....Tamatla sudah kenangan utk hari ini. Esok? InsyaAllah akan ada kenangan yg lebih menarik dari hari ini dan semalam.....Ceh! mcm bermadah pulek. takpe...1 ari nnt AZRIYANI akn jadi seorg pujangga yg tersohor.hahaha.....ngantok sudeh....bantal seperti cemburu melihat aku masih bertahan walaupun hakikatnye aku da ngantok!!!!!!!zzzzzZZZZZZZZZ




Sumenye syok sendiri.hahahaha.....



Waterfront Kuching, Sarawak



Kuching International Airport

0 kaseh sayang :