Thursday, October 22, 2009

  Alam Ini Menanges Membasahi Bumi

Mmmmm.......pagi yang indah ini suram tatkala hujan turun membasahi bumi. alam ini sejuk, nyaman, tenang membuatkan aku terasa ingin bermalas-malasan di atas tilam bercadarkan bunga-bungaan.hahahaha.....merepek sudeh.huh.arini ujan.....nk gi klas pun mcm mls. nsb baek ade test. kalo tak.....mesti aku telah dibuai mimpi lena.....diskrit oh diskrit. ko rase ko ni senang ke susah utk org phm ko? jwb cpt. jwb!!!!! naperla ko diskrit. kalau ko abstrak da lame aku tinggalkan ko. aku cari konkrit plak. huhuhu......aku rase aku da bersedia nak jwb test. tp tak taula nanti kalau soalan yg dibuat oleh mr.terrin yg comey itu sgtla menguji tahap minda aku yg aku rase mcm da bengong je ni. aaddddooo.....smlm kan aku sempat meronggeng.....sronok.heeee.....sbb kalau keluar ngan jejaka2 macho mesti akan dilayan seperti akula ratu.akula idola.hahahaha.....yela....yani nak mkn ape? yani nk minum ape? yani nk mkn big apple tak? cukup ke yani mkn tu?(soalan ni hanye utk mengolok aku sbb jejaka2 tersebut suke ckp aku gemok)huhuhu....aku gemok ke? gemok3.huhuhuhu....ala.....diorg jeles sebab diorg sbenanye lg gemok dr aku! kitorg siap gi timbang berat nak tau sape yg sgt gemok....dan pemenang utk berat yg paling sedikit adalah...............AZRIYANI BUNAIM!!!!!!!!!!!!!tahniah3.hahahahahaha.......smlm mmg sirius mkn kenyang teramat sgt. sebenanye aku takdela plan nak keluar....tp tetibe diorg ajak.on da spot plak tu. aku mls nak gi. tp.....salah seorg jejaka tersebut sbenanye tgh tensen. aku pn tak tau tensen pasal ape. lyn jela dea keluar....byk sgt kitorg mkn......yong tau fu, mi jawa, beef mi, chicken chop. MasyaAllah....semua ini adalah nafsu semata2!hahahaha.....yg mkn 3org je. tp mcm nk mkn 10org! yong tau fu dahla byk gak. RM21.huhuhu......sronok sbb tgk diorg mkn mcm beria2. aku hanye mampu melihat sbb da tak mampu nak memasukkan semua mknn tersebut ke dalam perut aku. kesian perut aku nanti semput.hehehe.....dahla aku mkn nasi lmbt smlm.ptg baru mkn. pastu nak suh mkn lagi. huuuu.......takbleh3 ma.....ade org ckp tak bleh nak survive kalau study kat swak ni sbb mknn susah nk cari yg halal n sesedap seperti kat semenanjung. tp aku rase same je. cume kdg2 mknn kt cni ade yg pelik2 ckit. tp semenanjung still the number 1!hehehe.....yela....kt swak ni manela nk dpt asam pedas sesedap kt semenanjung....pastu masakan kt swak ni susah nak cari yg pedas2....sume biase je. tp aku takdela cewewet sgt psl mknn sbb aku pn bukanla pemakan yg setia. ceh! tak setia sgt.....hehehe....cikedis adalah mknn yg lebih digemari dari mkn nasi. heeee........tak taula kenape. lebih suke mkn mi. maybe sbb aku da set dlm kepale minda aku ni nk diet.hehehe....tgk nasi pun mcm takde prasaan. tapi kalau teramat lapar......huh! nasi mane? mane nasi?hehehehe......tetibe rase mcm nak mkn nasi minyak kat rumah org kawen. mcm sedap je. dahla ujan. citer pasal mknn plak.laparrrr.....tak bleh jadi ni. aku nak gi mkn roti skrg!!!!!!!!!! ckp nak gi mkn roti mcm ckp nak gi mkn nasi lemak. hah? nasi lemak? ala....tetibe teringat nasi lemak makcik yg jual kat taman rumah aku tu. sedap......nasi lemak ikan. sambal dea....fffuuuuhhhhh!!!!!!!!!delicious!hahahaha.......kalau beli mesti ckp "makcik, nak sambal lebih bleh tak?"heeee......dahla. laparrrrr........nak mkn roti. roti je yg mampu utk dimkn di pagi2 hari.hehehe.......selamat mencipta kenangan utk hari ini semua!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 kaseh sayang :

Naz said...

haha..satu lagi kerepek yg di cipta oleh miss merepek..kah3..klaka2..
aku sgt terhibur membaca blog nh..haha

Naz said...

haha..satu lagi kerepek yg di cipta oleh miss merepek..kah3..klaka2..
aku sgt terhibur membaca blog nh..haha

PenCerita AZRIYANI said...

cis!hingat ni blog utk bergelak ktawe ke?ni yg nk bt 1 post khas utk abg naz ni.lalalala....