Sunday, October 25, 2009

  Biar Rasaku Ini Rasamu

mmmm......mcm da lame tak update blog. tp bru smlm je aku tak update. almaklumla....smlm saye gi mronggeng mncari ketenangan di tepi pantai.hahahaha....sengal! smlm aku gi pantai ngan housemate aku....(gaye jakun).hehehehe....kitorg siap masak lg pagi2 tu. padahal tmpat tu takbleh bwk mknn. strictly no outside food! ni la 1st time aku gi pantai yg kene byr n takbleh bwk mknn.huhuhu.....tp kitorg kn pandai lg bijaksana...msuk jela mknn2 tu dlm beg baju. ape ade hal....lalalala.....kitorg bt sandwich, masak nci briyani, nuget, french fries....sedap.....sedap3. kitorg kuar dr kolej awl....sbb nak gi soping kat Pasar Sarikin dulu. jaoh sgt pasar tu. aku pun 1st time baru nak gi. sampai je Pasar tu mate aku trus jd juling.hahahaha.....byk sgt kain baju, telekung comey2, baju comey2, beg comey2. murah2 plak tu. ish! nsb baek duet aku da tinggal sipi2. kalau tak......kayo makcik2 kat situ aku borong brg diorg. heeeee......mule2 ingat nak beli kain baju buat baju kbaye nak pakai mse Kak Jia kawen....tp mcm membazir plak. aku kan gedik. stiap kali nak gi umah org kawen ke ape ke mesti nak baju baru. hehehehe....padahal baju kat umah ade lagi yg baru2 yg jarang pakai. ish! patotla abah aku ckp aku beli baju mcm beli ikan kt pasar. asik beli je. huhuhu...ala....nak buek camano.....da mmg habit aku suke beli baju. duet takde pun ngan magicnye aku bleh beli sehelai baju tau.hahahaha.....hebat tak saye?heee....aku pun pelik naper aku cmni...huhuhu....jalan2 tgk2 brg skali terberkenan kat shelai baju kotak2....tapi tetibe ngan sengalnye takde size. bsar kmeja tu....aku pakai da mcm ibu mngandung!huhuhu....tak puasati tak dpt. jln lagi. pastu jumpe baju kotak2 yg lg comey.^-^ size pun ngam2. sgt suke. harge dea mule2 RM37 tp stelah bjaye membuat muke kesian....dptla RM25.hahahaha......ske3. heee.....lgpun berbaloi la baju tu ngan harge dea. bkn ade brand pun. tp yg penting dea comey. saye sgt ske.^-^ roomate aku pun ade beli gak. tp dea punye paten laen. kalo pakai nmpk mcm boria kampung pisang.hahahaha.....

Lepas da pnt jln kitorg pun terusla menuju ke destinasi seterusnye.....pns sgt smlm. kat Swak ni pns dea semcm. bleh bikin gua paaannnaaaasssss je. hehehehe....tp nsb baek kreta yg disewa tu ok. aircond pun ok. kalau tak.....pecah aircond dea aku godeh. hukhukhuk....sampai pantai pun lgla bertambah pns. mule2 rase mls nak mandi. tp aku salin jela baju. takot tergoda ngan godaan air. hahaha....mule2 kitorg lepak kat pool yg paling sejuk. sejuk sgt air dea. air dea turun dr hutan. tp utk aku pool tu air dea mcm kotor ckit. huhuhu....aku mmg cewewet. oleh kerana aku cewewet...aku tak masuk pun pool tu. masuk kaki je.jdnye aku jd cameragurl. amik2 gamba. lepas je agk2 da tak panas sgt...kitorg pun turunla ke laut...ceh!mcm nelayan plak.turun ke laut.hahahaha......chantek sgt. Laut China Selatan tu.....korang da penah mandi ke kat South China Sea?(gaye berlagak)hahahaha......tp air dea agk keroh. tak mcm laut2 kat smenanjung. aku bkn mandi pun. keje aku amik2 gamba ntah pape.hehehe.....sementara tunggu diorg bercanda di pasiran pantai...sempat gakla aku menikmati alam dgn tenang da melupakan semua benda yg penah jd dlm hidup aku. huhuhu....sirius u can feel that feeling. free......peace.....huuuuuu......pantai yg sgt luas akn membuatkan mereka yg menikmatinye berasa bahagia. ceh!hehehe.....

Da puas diorg mandi, kitorg pun amik2 gamba ntah pape. kalau tgk blk semua hasil tangkapan gamba....rase nak ktawe bergolek2. klakar. mcm2 gaye. hahahaha.....aadddoooo.....tp beshla. sirius besh. mungkin nila masenye aku da mule nak mencipta kenangan yg indah2 kat Swak ni. even sebenanye hati aku lum sepenuhnye dpt menerima keadaan kat cni. huhuhu.....keep it up Azriyani!mesti pasni kau akan suke Swak.hahahaha.....nila last aku nak mronggeng utk sem ni.....taktaula pasni akan ade kenangan yg indah ke tak.....Kak Jia n Kak Shida da final sem....diorg la yg slalu bwk kitorg jln2....sbb kitorg taktau lg tmpat2 yg besh kt Swak ni....yg tau The Spring, Waterfornt, BDC je.huhuhu......takpe....ade lagi 3tahun nak xplore Swak ni. hehehehe......3tahun? sampaikah aku ke 3tahun itu di Swak ni?hukhukhuk....InsyaAllah.....mudah-mudahan Allah memudahkan perjalanan aku di cni.....mudah-mudahan kejayaan sentiase bersame aku....amiiiinnnn......nak berjaye tp kejenye mronggeng je.huhuhu.....ape kes???next week nak study gajin2. taknak tido je.sbb aku taknak menyesal di kemudian hari. sesal dahulu pendapat,sesal kemudian tidak berguna.ceeeewah!cikgu bm pulek.....papepun next week kene study hard. smart da takbleh da.cun pun lgla xlyn. u can do it azriyani!basyah!!aannnyyyiiieee......^-^
















0 kaseh sayang :