Thursday, October 22, 2009

  MARAH!!!!!!!!!!!!!!GERAM!!!!!!!!!!!!!!BENGANG!!!!!!!!!!!!!

Huuuaaaarrrrrrggggghhhhh!!!!!!!!!!!!!aku tgh menahan marah, geram n bengang ni. sirius aku tak tau caner nak handle semua ni. budus! huh. aku mencila....naper aku asik kene pkirkan orang laen tapi hakikatnye hati aku sendiri rase skt......? tlg!!!!!!!!!!!!!!! tlg bawak saye gi suatu tempat yg saye bleh lupekan semua ni. knape orang slalu tak bleh hormat ape keputusan kite? knape????? haaa....kn AZRIYANI da mengeluarkan kemarahan, kegarangan dan yg sewaktu ngannye......aku rase nk mkn eskim skrg ni. eskim!!!!!!!!!!!hanye kau yg bisa menyejukkan hati aku.huhuhu......aku rase muke aku skrg da mcm ikan paus di bwh. tak taula tgh senyum @ tgh mcm nk mkn org.huhuhu......aku tak suke prasaan marah. tp skrg aku seperti menahan sesuatu dlm diri yg hanye menunggu mase utk berkembang dan seterusnya meletup seperti mekanisme letupan dlm penyebaran biji benih. cikgu sains mase skola rendah dulu ckp kalau biji benih tersebar melalui mekanisme letupan...maka biji benih itu akan tersebar jauh dari tempat asal. dah name pun mekanisme letupan. mestila terpelanting jaoh kn. apela. ish! sempat lg nk merepek. aku tgh marah ni, tgh marah ni.....garang ni. takot ni.....hahahahaha.....aaadddoooo.....marah....tlgla pergi jaoh2. aku bkn tak suke kau.....tapi aku mmg benci teramat sgt kat kau. suke, gembire, ktawe....meh cni dtg kat aku ea.....huhuhu.....basyah AZRIYANI! kau bleh handle semua ni. basyah!! bile aku nak tulis blog je aku ngantok. bile ngantok je nk tulis blog. bleh ke nk tido awl mlm ni? hehehehe......smoge hari esok akan menjadi hari yang lebih indah dari hari ni.Ya Allah....Kau berikanla aku kekuatan dan Kau permudahkanla aku utk melalui jalan yg telah Kau bukakan utk aku. amin............



Ikan paus yg sedang lapar seperti aku yg sedang mrh!huh!


3 kaseh sayang :

afendi said...

chill eh yani...concerntrate for ur final....aza2 fighti!!!

Naz said...

haha..manyak ar ikan paus..itu jerung daa..

PenCerita AZRIYANI said...

haaa....nak ckp jerung. tp mse tgh tulis blog ni da tak hingat jerung plak.ingat paus je.hahahaha.....