Tuesday, October 27, 2009

  Kejayaan Aku di Genggaman Tangan Kanan Aku

mmmmm......sebelum study mlm ni aku tetibe tringat nk update blog. kalau tak nanti hati aku tak tenang nak study. asik tringat blog je.hahahaha...bleh ke camtu? takbleh3 ma.....mlm ni nak study arab plak. by hook or by crook aku mesti study arab kaw2 punye. tp bile tang nk menghafal tu....aaadddooo.....tergeliat aku nak hafal. kalau da tergeliat nanti mulela aku golek2 di atas katil dan seterusnye memejamkan mate scara perlahan2.hahahaha....aku kene struggle sem ni. sbb 1st sem la pmulaan utk aku maintainkan pointer aku. mudah-mudahan aku akan mendapat kjayaan di UNIMASku yg terchenta. ikhlas ni ckp.dari hati yg luhur...ahahaha....kesian buku arab aku ni. dr tadi tgk tuannye tak bukak2 dea.huhuhu.....sudah2 la azriyani...bukak buku arab tu.....tutup tenet!disconnect!

0 kaseh sayang :