Friday, October 16, 2009

  Hari Raye....Sweet Moment. Thanks kwn2....;)



Kek Sarawak yang sgt sedap.Nyam3...



3perempuan gedikss.hahaha.....



Ni kueh raye umah saye. Sume kueh tunjuk.heeee....



Eh, naper choki tetibe gediks?lalalala.....



Saye suke pic ni sebab saye yg amik.Chantek....hahaha.....



Hari Raye yg besh.Sirius besh.hehehe.....

4 kaseh sayang :

Anonymous said...

owh ko ckp aku gedik eh...bukan ko lg gedik ker....hehe...aku ader gak blog...kalo ghajin cariklah sindri...kih3

YaNi CoMeY said...

eleh!nk suh carik sndri ea....maka aku xkn carik la jwbnye...hahahah...

aNieCe said...

knape aku terlambat mengetahuii kwujudan blog ko ni.......waaaaa...sob2.

*lap air mata*


nk gambarrrrrrrrr ;P

aNieCe said...

knape aku terlambat mengetahuii kwujudan blog ko ni.......waaaaa...sob2.

*lap air mata*


nk gambarrrrrrrrr ;P