Thursday, October 29, 2009

  Menghitung Hari

mmm......mcm cpt je mase blalu. kejap je da hari khamis....kjap lg da hari slase.1st paper utk aku lalui.huhuhu....takot, terbyg2 apakah soalan yg akn aku tgk nanti n terpkir2 adakah aku akn jwb ngan fakta yg sbenar @ fakta yg aku buat sndiri.hukhukhuk....mudah-mudahan ape yg aku study akn membantu aku menjawab ngan tenang nanti. amin......

Hari ni nak merepek pasal ape ek? haaa.....psl org2 yg aku nak jumpe sgt mase cuti nanti. 1st, of course la mak abah aku. 2nd, tak sabar nak tunggu cuti skola sbb kak rinda blk johor!!!!maka dptla saye jumpe si izzah gedik.hahahaha.....kalo dea tak ingat ucu dea yg comey ni...siap dea!aku cubit2 dea.lalalala....canerla dea skrg...da besar n da pasti smakin nakal. da stahun tak jumpe tu.....tp yg lg besh raye haji tahun ni umah aku akn dipenuhi org2 yg sihat lg gebu. hahahaha....mak saye gem,abah saye gem,akak saye gem, abg ipar saye gem n anak buah saye pun gem.haahaha......saye?saye gembire!yeah!!!bkn gemok.heeee......

Kalo kak rinda balik mesti kitorg akan gi jusco. aku pun taktau ape yg ade kat jusco tu sampai kak rinda wajib pegi kalo stiap kali dea blk smenanjung. yg sudah pastinye aku akan ikut gak sebab nak mlayan krenah dea pilih baju la apela. kdg aku ikut sbb aku kene mlyn si izzah gedik tu.hukhukhuk....oleh karena raye tahun ni kak rinda tak bagi aku duet raye....maka cuti nanti aku nak paw dea.hahahaha.....pastu nak paw abg rafhan mkn yg mahal2. kalo ngan abg rafhan kene paw mknn je sbb dea ske mkn. aku nak mkn eskim termahal pun takpe.dea byr.besh!hehehe....kalo diorg blk umah aku....mesti aku akn asik mkn mcm diorg. mkn mcm sampai rase nak mun blk.huhuhu....dulu mse kak rinda lum kawen kitorg slalu mronggeng same2. beli baju pun same.mesti kitorg akan ske bende yg same. kalo aku ckp bende tu chantek, kak rinda pun akan ckp benda tu chantek.semua owg ckp kitorg same.muke same.tp bezanye aku kurus,dea gem.hahaha....rindu la kenangan tu. tp skrg semua da brubah. dea da ade husband n anak yg gedik.aku?aku ade diri aku yg gedik je.hahahaha.....

Skrg kalo gi soping slalu ngan mak abah aku je.mak aku jela yg slalu duk mlayan krenah aku nak soping. kalo soping ngan mak aku sgt sronok. semua beliau byr. tp kalo soping ngan abah aku....bleh tak jgn beli yg bukan2. cube jimat ckit.hukhukhuk.... tp sejak da brumur 22 tahun ni....hehehe....kecewewetan aku da ilang. kalo dulu....nak beli baju je pusing 1 soping complex.huhuhu....semua org da phm da krenah aku.tp skrg kalo da nmpk yg berkenan trus amik,byr.kalo takde yg berkenan takyah beli. kalo tensen tak dpt ape yg aku nak....aku akn beli mknn yg mahal.huhuhu....ilang kebengangan sbb dpt mkn.

Tak sabar nak blk umah. nak tido atas katil busyuk tu.hehehe.....dulu kan....semua org taknak tido ngan aku. akak2 aku slalu halau aku suh tido bwh. tak bg aku tido ats katil ngan diorg.huhuhu..kecik ati.sbb....aku tido....sgt shopan.^-^ diorg bengang kalo tido ngan aku pasti aku akan bergusti ngan diorg.hahahaha.....bistu nak buek camano....da mmg aku tido ske tendang n tumbuk org. bukan sengaje pun.....heeee......skrg sume org da bsar n smakin tua. takde sape nak mlayan krenah aku.mmmm......kalo ade adik kn besh.aku ade kwn. ni aku kalo kat umah sorang2 je.busan,tido.nak keluar mak aku tak bagi. tp kalo aku asik tido je kene bebel pulek. huhuhu.....yani serba salah la...(gaye gedik).huh.

Tetibe kan skrg ni aku rase mcm nk mkn kek scret recipe la.choc banana. nyam3....bleh ke?heee....pdhl baru smlm mkn secret recipe.smlm bfday abg kimi.bkn smlm.kelmarin bfday dea. tp smlm bru kitorg kua. mule2 nk mkn mcd je. tp tetibe nak tgk wyg 3D pulek.jdnye kenela mkn secret recipe...sbb mcd kat kuching.jaoh lg. tgk wyg 3D beshla....before ni aku pnah tgk gak wyg 3D. tp da lame....smlm kitorg tgk citer katon meatball. tp pening ckitla. aku dahla mmg pki spec. pastu kene pki spec 3D lg. da mcm juling mate aku.hukhukhuk....mule2 aku nak tgk wyg yg biase je...tiket baru rm7.sbb kalo wyg 3D mahal woo.....rm20.huhuhu.....tp tetibe cik ka ckp nak suport aku rm10.mule2 aku nak byr sendiri gak. tp cik ka bria2 nak byrkan aku rm10.huhuhu...maceh cik ka!!!!!!!!!heeee......i lub u.muah!



Same kerr???



Izzah gedik.mungkin skrg lg gedik.huhuhu....


1 kaseh sayang :

afendi said...

cumey...bila dpt dukung si izzah ni eh...hehe