Thursday, November 05, 2009

  Entah....masihkah ada chenta dihatiku....hukhukhuk.....

Sebagai pembuka bicara....saye mulakan dgn 2baris pantun.ehem2...
Hari ini tiada matahari,selamat tengahari!hahahaha.....mendung je arini.sepertinye turut bersedih sbb aku jwb arab ngan sesukati dan ntah pape.huhuhu....mudah-mudahan ustaz dpt menanda paper arab aku ngan penuh kesabaran dan kemurah hatian.huhuhu.....perosak bahase!huh.soklan arab tu takdela killer sgt. tp aku mempunyai masalah lupe ingatan.jdnye agak2 hentam je aku jwb td.huhuhu....tp kalo cikgu skola agama aku dulu tanda paper arab aku yg ni...mesti dea berbangga sbb at least aku takdela asik fail mcm dulu.hahaha....mencila citer pasal arab.tak besh,tak besh,tak besh...

Arini mcm takde benda nak merepek. tp kan.....aku nak ckp.....aku kan.....aku kan....aku kan.....aku rase mcm....mcm inilah,mcm itulah.hahahaha.....mcm2 la ko ni azriyani. ala....rase mcm nak mkn naci lemak....nak tunggu minggu dpn lambatnye.....16nov. lambat3. tetibe tekak ni mengade mcm nak mkn naci lemak.huhuhu....da lame sgt tak mkn naci lemak....mmmm.....

Aku mcm ngantokla.bleh ke nak tido tgh2hari ni? xbleh3 ma....nanti bangun kepale mengong. betul kan mei mei?hehehe.....so far utk arini tiada luahan prasaan akan berlaku di dlm post ni. I feel better today. Nothing interesting and nothing make me sad. but, I just thinking something that people told me. my life is my own but maybe he try to protect me. am I right?huhuhu....theres no answer but.....mmmmm.....apela AZRIYANI merepek ni. cik ka dahla takde. gi basuh baju pakai mesin. ni yg kebusanan sampai buat aku nak tido sgt ni.ish! naper tajuk post aku ni mcm takde kene mengena je.....haaa.....tu namenye lirik lagu.hahahaha....mcm tak besh je post aku arini. tp still nak post gak.lalalala.....



0 kaseh sayang :