Saturday, November 07, 2009

  Special For My Fwend : IMAN :)

mmmm.....da msuk ari sabtu.wpun baru 1jam. smlm ari yg agk menggembirekan aku. sbb ptg smlm mak pah call.heee....slalu mak pah call weekend je. tp beliau ingat aku abis exam smlm tu yg beliau call tnye. dan beliau membawa perkhabaran yg agk menceriakan sedikit hati ni.hehehe....1st, beliau akan menolong aku tanpa pengetahuan uncle bun.sgt ske...^-^ uncle bun tu abah saye ok...hehehe....slesai sudeh masalah saye.2nd, beliau akan amik saye kat airport mase saye blk nanti!!!! saye lg sgt ske...heee....makin tak sabar saye nak blk. takyah la saye tumpang kreta ibu si jejaka macho.huhuhu...segan sbenanye....semua perkhabaran ini seperti sedang cuba utk membuatkan aku bahagia di hari2 yg aku lalui sejak kebelakangan ni....Alhamdulillah...:)

Merujuk seperti tajuk di atas...saye nak buat post ni khas utk sahabat saye...:) ape yg khasnye? khas utk memberikan dea kate2 semangat utk dea terus hadapi semua yg dilalui dgn senyuman....sweet kan name dea.IMAN.hehehe.....maybe ape yg dilalui adalah salah 1 halangan & dugaan yg perlu iman tempuh sebelum iman menemui chenta yg dicari.....biar susah nak dptkan chenta. tp bile dah dpt biar dea terpahat di dlm hati. takkan terbang di bawa angin.takkan terbakar oleh nafsu. tp akan subur selama2nye.biar hati terluka skrg. biar iman menanges skrg. sbb aku tau 1 hari nanti iman akan dpt ape yg dicari & masa tula iman akan menanges sbb gembire. usah di tunggu saat itu. tp carila saat itu. cari sampai jumpa.biar penat sampai lelah. penat itu akan menguatkan kau. lelah itu akan membawa kau ke jalan yg dicari. di mana jln tu?hanye kau yg tahu. buang semua duka. kumpul segala suka. jadikan duka sbg pedang diri kau. jadikan suka sbg perisai idup kau. i wish u besh of luck! everything is in ur hand. nothing impossible!basyah!!aaannnyyiieeee...;)

with luv ;)



0 kaseh sayang :