Friday, November 06, 2009

  Title?don't know....

mmmm....pagi2 je da bukak blog.huhuhu....bistu mate aku ni kalo ngadap buku stengah jam je mula la dea nak bermanje2 nak terpejam.heee.....jadinye kenela membuat perkara2 sampingan seperti membuke blog....arini saye keseorangan di bilik sbb cik ka ade paper pagi ni.gudluck cik ka!basyah!!;) aku?aku ade paper cara2 nak tido japlg.hehehe....esok paper Hubungan Etnik. nampak simple tp nak membacenye....MasyaAllah....sgt sronok.sronok saaanggaaatttt....sronok dea tu sampai bleh buat aku tertido! mcm bedtime story!hukhukhuk....

Arini da ari jumaat.lagi seminggu je nak blk umah.yea2....ske sgt.^-^ pastu blehlah mkn sedap2 kat umah. naci lemak!!!!!!!!!!tp ade 1 bende yg buat aku takot nak ari jumaat minggu dpn. gaye manelah aku jwb diskrit math nanti. adakah aku akan tersenyum @ terkial2 duk tgk org.huhuhu....diskrit oh diskrit. ko rase aku bchenta ngan ko lg tak tahun dpn?huuuaaarrggghhhh!!!!!!!aku taknak ko lg!taknak!!!!!ko ni susah aku nak phm.jiwe terlalu kompleks!susah3!mudah-mudahan Allah memberikan aku 1mimpi soklan apakah yg keluar nanti.hehehe....byk chantek muke azriyani....usaha!tangga kejayaan...tawakal!diiringi doa....:)

Aku ade 1masalah la....tp....mak aku nak tlg tak?huhuhu....kalo mak aku bleh tlg pun....nanti kalo abah aku tau mesti kene bebel. adddooo....yani serba salah la...caner ni....?(gaye gedik)hukhukhuk....mmmm....aku kene pikirkan aternatif laen. apakah masalah yani itu? a) masalah mental, b) masalah jiwa, c) masalah emosi. hahahaha.....semua ni takde kene mengene! tetibe nak ketawe kuat2.sbb dgr radio era pagi ni mcm sengal je.ape da....aku rase kan org laen exam duk busy study. tp aku exam ke tak exam ke same je. kejenye asik update blog!hahaha.....nak buek camano...da itu yg menggembirekan eden.....hehehe....sudahla azriyani. byk munyik la ko....huhuhu.....selamat mencipta kenangan yg besh di ari jumaat ini!!!!!basyah!!aaannnyyyiiieee....^-^


0 kaseh sayang :