Friday, November 13, 2009

  Terkaku!

Sejuk pagi ni.sebeku hati aku yg berdegup kencang mcm nak gi interbiu!pasrah sudeh.study sampai rse nak mun!carrymark mcm hampeh!mcm jakun aku tgk carrymark smlm. xsangke ade ke carrymark byk tu?xbleh bg free lg 30% ke?diskrit2...serius ko mmg jiwe bersimpang siur!xpenah aku study sampai aku rse giveup sebelum jwb!tp still nak mengharapkan sesuatu yg aku pun xtau akan menjadi ke x.miracle!aku seperti mengharapkan miracle.hope aku bleh jwb nanti.kul 9-12.I dont know what happen to me in that time.muke mcm nak mun or muke mcm org jatuh chenta!pastu tamat sudeh perjuangan aku utk 6bln ni. 6bln akn dtg?aku xnk pkir skrg. skrg aku nak pkir ptg ni aku nak soping ape ngan si jejaka macho 2org tu.huhuhu...fulus xdela byk sgt. tp stakat nak beli ikan terubuk tu mampu lg ma.....hehehe....nak mlayan si jejaka sorang tu soping mcm ppuan!kek swak la apela.layaaannn.....brg xpack lg.dahla otai tinggal brg dlm store apartment je.org duk susah pyh hangkut brg simpan dlm store kolej....CikYan & CikQa slumber tinggal brg dlm store apartment.dahla lum tentu dpt kolej.buat otai lg.mmg nak kene sekel baru insap!hahaha....

Bile nak post je tenet mcm tut!ni nak mengamok gemok ni.cubela prangai elok ckit wifi oi....pasni aku dah xbuli ko da....ko bleh rehat scukup2nye slame sbln!tenet ni kan...aku da taip byk ni...ko xnak save pulek..eeeee......maen2!mudah-mudahan Allah permudahkan aku jwb diskrit nnt.aku xnak dea lg...xnak!!!!!!!!!wish me besh of luck!basyah!!aaannnnyyyiiieee.....;) skt perut!disconnect!



0 kaseh sayang :