Sunday, November 08, 2009

  Jangan Berharap

Assalamualaikum!!!!!!!!!!makcik....saye ade jual kopok lekor mentah...yg size besar rm3.50.yg kecik rm2.00.sos dea pun ade cik.3hengget je 1botol. cik nak beli tak? maka Cik Pah pun ngan pantasnye terus mengambil purse beliau di dlm bilik.hahahaha....teringat mase kat umah. ade org jual kopok lekor mentah kat umah aku.canggih. takyah susah2 gi Kipmart. ape da aku mengarut ni.huhuhu....arini hari yg biase2 je. takde hepi. takde sedih. flet. tp skrg hepi ckit sbb aku mendapat topup free!!!hehehe....sapela yg baek hati sgt topupkan aku. tetibe je aku cek baki mcm bertambah. smoge murah rezeki org yg tersalah topupkan aku tu.hehehe....

Sepertinye arini aku hanye mengadap diskrit math. lame2 ngadap aku mule memahami jiwe diskrit. tp tak taula nanti tetibe jiwe dea bertukar plak mase exam nanti.huhuhu....mudah-mudahan Allah mempermudahkan aku jwb diskrit math jumaat ni.amin.....mlm td aku telah membuatkan seseorg agak berase bengang ngan aku.huhuhu....bengang ke dea? tak taula azriyani. azriyani da explain jgn mengharapkan pape dr azriyani. tp still gak nak buat diri sendiri kiciwa.huhuhu....aku ke yg salah? aku ke???ko tau tak sape yg salah? aku la kot.hukhukhuk....azriyani mlsla nak pkir benda2 tangkap lentok ni. tp kdg2 org sekeliling kite sepertinye cube memenagi hati kite.ceh!aku bukan tak hargai....tp memang aku da taknak pkir skrg ni. azriyani phm bagaimana rase dikiciwakan....tp....aaddooo....azriyani tak taula nak luahkan caner lg.kalo la bleh dikorek isi ati azriyani ni...dah lame azriyani gali bg org phm.huhuhu....TEKANAN PERASAAN!!!!!!!!!!!!tolooonnggg!!!!!!!!!sbr azriyani,sabar......teruskan hidupmu tanpa pkirkan org laen.huhuhu...enggak bisa...ni yg rase nak mkn eskim ni.magnum 1!!!!nak magnum je.demand. rase bersalah sentiase menyelubungi saye.ceeewaaahhhh!!geli3.hukhukhuk....sudahla azriyani.gi la solat..kuatkan hati dan terus berpegang kpd keputusanmu.keputusan ape?hahahaha.....toing3...disconnect!


0 kaseh sayang :