Wednesday, November 04, 2009

  KePuaSaN yg MemBaHaGiaKaN SaYe....heee....

Hello.....kopi ke milooo....???
Kopi 1 mamak!!!hah?mamak???sejak bile saye mkn kat kedai mamak?hukhukhuk....tidaaakkkk!!!!arini saye bertambah gembire dr smlm.:) sbb saye berjaye menchantekkan blog saye wpun mlm td saye tensen karena tidak berjaye mngeditnye mengikut kepuasan hati saye.huhuhu.....tp ngan semangat yg kental lg gigih.....saye bangun tido pagi td dan terus mengeditnye.saye berjaye!!!!!!!!!!!saye sgt ske....^-^ tido pun tak tenang mlm td sbb saye tinggalkan blog saye dlm keadaan huru-hara.huhuhu.....gigih tak saye?hehehe.....aku mmg camtu..kalo aku nak bende tu...aku mesti akan berusaha dptkan!nak gak....nak gak!!!!!penah dulu....nak beli baju raye....tp abah aku tak bagi sbb dea kate mesti aku takkan pakai lg baju tu. pakai skali je. pastu terperap duk dlm gobok. tp.....mlm tu aku tido sampai terngigau2 nak baju tu punye pasal. esoknye abah aku belikan.hehehe.....tp mmg benar kate pepatah....ibu bapa lebih memahami anaknye. pepatah ke ni?hahahaha.....aku pakai skali je baju tu.pastu da tak suke.terperap dlm gobok. abah aku punye bising sampai skrg.....kalo skrg aku nak beli baju je mesti abah aku akn perli pasal baju tu. hukhukhuk....aku pun mcm fobia. kalo beli baju raye je aku mesti akan berpkir pjg sama ada aku akan slesa n suke pakai ke tak baju tu.hehehe......

Saye gembire mlihat blog saye. kalo dulu saye rase xbesh tgk blog saye. tp skrg rase mcm nak buat background desktop.hahaha....tp saye akn mengeditnye lg sampai saye rase da malas, jemu, muak n sampai rase nak muntah mengeditnye....heeeee......aku tau kegigihan aku ni hanye sementara....huhuhu....kegigihan? arini aku akn menggigihkan diri aku utk study arab sampai ke titisan embun esok pagi. konon je ni....kalo study takdenye gigih sampai 3,4jam straight. mesti akan ade commercial break yg melampau mlebihi 3,4jam!huhuhu....MasyaAllah....tlgla gigih AZRIYANI...tlgla gigih!toloooonnggggg!!!!!!!!!!!!!!!!ade haiwan dlm bahaye....kami tak besar dan kami tak kuat.....bile bekerjasama semua jadi mudah....yeaaahhhhh!!!!!!!!AZRIYANI akan menggigihkan dirinye!!!!!!!!basyah!!annyyiiieeee.......^-^ ingat muke ustaz....ingatla esok paper arab!ingat3....blog?shhuuuuhhhh3.....tutup!
 


0 kaseh sayang :