Monday, August 23, 2010

  AWARD OH AWARD


Pagi yang dingin. masih belum ke alam fantasi. apakah??? yaaa....saya ada perkara yang perlu diselesaikan. perlu mendalami ilmu dialek sarawak sedalam-dalamnya. sik pande-pande kamek klaka sarawak. aish.....


Sedang bersungguh-sungguh membuat nota....tiba-tiba tangan mengklik pada satu blog. saya mendapat satu award lagi dari saudara zalin!!!!!! terima kaseh ya saudara zalin kerana sudi memberi award kepada saudari azriyani. kihkihkih.....


Tapi perlu ka saya menjawab soalan-soalan tersebut??? oleh kerana saya senang hati nak menaip banyak-banyak....maka, saya membuat keputusan untuk menjawab KESEMUA soalan tersebut. ahaks!


************************************************************************************************************




soalan 1
Apa yang bermaen di fikiran korang sekarang?
Saya tengah pikir esok gi kuliah nak pakai baju apa. giler menyampah jawapan! hahaha....tapi serius. ini yang sedang saya pikirkan.:p

soalan 2
Apakah nama samaran you all?
Nama samaran.....ya.....sudah semestinya yani si gadis jelita. T A H I K sangat! yani. yani yani yani yani!!!!!! oh! yani! kenapa namamu secomey wajahmu???( saya memang suka buat orang rasa geli.:p)

soalan 3
Berikan 3 orang yang paling kamu sayang?
Pertama semestinya Allah dan Rasullah. kedua MakPah. ketiga MakPah lagi. keempat Uncle Bun. kelima, keenam, ketujuh, kelapan, kesembilan, kesepuluh dan seterusnya adalah orang-orang di sekeliling saya. eh! terlebih sudah.....

soalan 4
Panggilan untuk si dia?
Si dia? siapakah??? saja tanya soalan macam melodi tau. saya masih single and available. hakhakhak....tolong jangan muntah baca statement ini. sedawa takpe.

soalan 5
Hadiah yang korang impikan daripada seseorang yang istimewa?
Mmmm.....saya nak jubah ala2 dress raya ni agak-agak MakPah layan tak? jawapan soalan ini sangat berkait rapat dengan jawapan soalan di atas. maka, tiada jawapan sebenar. terima kaseh....:)

soalan 6
Blog mana yang you all suka visit?
Oleh kerana saya tamak.....saya suka baca semua blog yang saya pernah klik. setiap blog akan memberikan sekurang-kurangnya satu pengalaman baru apabila membacanya.(jawapan betul-betul serius) 

soalan 7
Tag 15 blogger you all?
Ni yang saya lomah gemalai ni. tag mengetag! kepada sesiapa yang membaca blog ini....silala. silala amek award ini. saya bagi kepada kamu kerana kamu memang bertuah sebab telah mengklik TENTANG SESEORANG. aku menulis bukan untuk perhatian. aku menulis hanya untuk menguraikan hati tika ia berkata-kata. ini tanda penghargaan daripada saya buat kamu. ceh! bodek la kau!





2 kaseh sayang :

Qassam said...

Salam,
Herm...menarik!..:)

genetik B&M said...

Wassalam...
interesting!hehehe...