Friday, August 13, 2010

  BULAN PUASA bulan untuk belajar rajin-rajin.






Bulan-bulan puasa ni gua ada pasang niat nak study sampai sahur. yela....bulan puasa takde setan. kebarangkalian nak tidur awal sebab setan hasut adalah kosong peratus. malam tadi gua buat percubaan pertama. bukak buku statistik yang harga boleh beli kasut raya dua pasang punyala penuh semangat. baru belek soalan tutorial tapi tepat je pukul 11.00malam mata gua da mintak pejam. ni bukan setan punya keje. tapi gua yang macam setan! demmmm!








nota kaki : gua teringin nak buka puasa makan GCB. tapi gua ajak kawan-kawan gua semua tak layan! gua taknak datang meeting malam ni!

2 kaseh sayang :

ajiebanana said...

wakakakaka!!!!ko yang setan ye???demm giler la yani....adesss~~~klako2....weyh...GCB tu x sedap....rasa mcm ayam kicap je..siyes weyh..tp xtao npe iqbal ske sgt mkn....if ko nk gak..try ase la..ako out suda sama itu GCB... ^^

genetik B&M said...

bkn aku yg setan...mata ni yg mcm setan!!!!hakhakhak....hah???xsedap???yeke....tp kwn aku kata sedap.aish...aku confuse ni. susah ni kalo aku confuse. jdnye aku kena rase gak utk pastikan GCB benar2 sedap@ xsedap.hihihi....