Sunday, August 22, 2010

  SUNDAY night mood





Malam tadi pergi ke panggung wayang lagi. scary sampai pejam mata taknak tengok! tapi layan.....saya takkan review movie ini kerana saya bukan seorang pencerita semula yang baek apatah lagi hebat.:p 


Sila ke panggung wayang yang berhampiran untuk kamu rasa apa yang telah saya rasa. tapi pastikan kamu tidak membawa masuk sebarang jenis makanan kerana kamu pasti hilang nafsu makan semasa menonton movie ini. kata-kata saya ini bukan kata-kata kosong. 


Pekerjaan azriyani bunaim pada hari minggu ini adalah asek pergi ke panggung wayang! kerja skola berlambak masih belum diselesaikan. sudah disentuh tetapi tiba-tiba kepala otak menjadi sengal tak reti buat! maka penangguhan kerja sedang berlaku. aish....


Tiada apa-apa yang menarik untuk hari ini. saya rasa blur. diam seribu bahasa. sila kembalikan mood suka ketawa dan suka bercakap saya. saya bukan begini. demmmm!!!






amaran : jika kepala sedang dibebani dengan pelbagai esimen dan midterm atau sedang mengalami mood gaduh dengan gf atau bf.....sila jangan tengok cerita ini. baek kau dengar lagu raya melalak sorang-sorang!


0 kaseh sayang :