Wednesday, August 25, 2010

  bakal addict pada UNO!


Dialek sarawak. satu paper telah selesai. apa yang pasti lecturer yang menanda kertas saya pasti akan mengalami sakit ulu hati kerana terpaksa menahan gelak akan ayat-ayat yang telah saya buat. kamek polah ayat ikut sukati kamek. bante!!!!!


Selepas ini statistik pula menanti. dan mungkin juga saya bakal statik di depan buku statistik! ceh! apa yang diharapkan adalah dapat menjawab semua soalan dengan baek dan penuh keyakinan. basyah!!


Siang tadi sempat bermaen UNO. azriyani bunaim tak reti maen UNO ok! asek dibuli oleh mereka-mereka yang sangat hebat dan sering menggunakan taktik kotor bermaen UNO! mereka semua sangat busyuk hati tidak mau bagi saya menang! cis! saya perlu mengasah kebijaksanaan saya semasa bermaen UNO agar tidak diketawakan lagi oleh mereka ini. ada lori ada bas! ada hari tengokla nanti saya orang pertama yang UNO!:p


Genetik B&M. ada orang bertanya kepada saya apakah yang dimaksudkan dengan genetik B&M??? kihkihkih....(ketawa setannnn) 


tiba-tiba saya tidak sabar mau berjumpa dengan 2gadis ini. 
hakikatnya mereka lebih rindukan saya. kan?;)







nota kaki : kadang-kadang kita dianugerahkan dengan sesuatu yang tidak kita harapkan tetapi apa yang tidak kita harapkan itulah yang membuatkan kita berasa gembira dengannya.


3 kaseh sayang :

ajiebanana said...

hahaha!!!ako rindukan kamu juga~~ weyh~~ako tgh rehat..tetibe dapat on9...syiok!!!hahaha!!!cepat la pulang...mao buka bersama...

genetik B&M said...

ceh!kamu di dlm opis ka? saye juge tidak sabar mau bbuke bsama kamu bdua!!!!bile?mudah2an saye tidak bz pd minggu tsebut.almaklumla....makpah...xsnang kalo tgk saye senang.hakhakhak...

ajiebanana said...

eh..mungkin hari cuti atao mlm la...kami berdua kan wanita berkerjaya suda...siang2 x free...lgpn kan pose...wakakaka!!! tgk la..t kite plan baek punye... >.<