Sunday, August 01, 2010

  SAYA memang! memang begini....

Akhirnya saya mengaku saya memang seorang yang suka menderma kepada si penjaga-penjaga kaunter di sebuah bangunan yang ada banyak kedai. 

Dan sedikit menyesal dengan pendermaan yang telah dilakukan. tetapi sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tidak berguna. ceit!

Terima kaseh kepada penaja perbelanjaan saya kerana masih menyayangi saya. oh! tidak mahu lagi mendapat keputusan sebegitu. I N S A F untuk sebuah kegagalan. sob3~~~~ 

Bersyukur ke hadrat Ilahi dengan semua kesenangan yang telah diberikan. Alhamdulillah.....

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........








nota kaki : MakPah sedikit membebel dengan kasut itu. sila hargai apa yang kamu miliki. jangan bermaen-maen untuk masa depan yang kamu tentukan sendiri. yaaa.....saya kena study sekarang! tapi macam ngantok.....(sambil sangap). arini saya rasa gembira. gembira mendengar suara MakPah yang gembira. semoga Allah sentiasa melindungi dan mengasihi Uncle Bun dan MakPah sepertimana mereka telah mengasihi saya sejak dari kecil hingga kini.....amin.....

5 kaseh sayang :

zalin said...

mentang2 la dapat biasiswa..boros!

genetik B&M said...

ceh!mane de boros...ini semua keperluan ok.bkn kehendak.hukhukhuk....dea tu gi soping ngan ehem2 bleh.podah!hahaha...

ajiebanana said...

yani...banje la henbeg 1...haha~~ =p

genetik B&M said...

blanje handbag 1???bleh...roxy?elle?esprit?xde hal...tp nanti raye blanje aku baju raye 1 ea.nak kaler merah ade liplap2 manik.:p hahaha....

ajiebanana said...

ako leh banje pas raya jew...tunggu bln 9 ke 10 pny gaji...haha~~~bleh??time tu jgn liplap..ako blikn ko bj nikah tros...mao??haha!!! :p