Monday, August 09, 2010

  WEEKENDS maksudnya HARI MINGGU la kan?

Hari minggu yang sibuk. sukan lawn bowls. pertama kali mewakili fakulti untuk KESUMAS. wajah sudah hitam berkilat. tangan sudah berbelang yang amat huduh. menyesal memakai baju 3quarter. gaya seperti anak orang kaya. sumpah ini bukan sukan yang sesuai dengan saya!

Kerja skola tergendala. buku bersepah-sepah. bilik haru-biru. kain baju bersepah di atas katil tidak berlipat. inilah dea kesan kesibukkan selama 2hari. ceh! sibuk macam menteri! padahal baru 2hari sibuk bermaen lawn bowls KESUMAS. menyampah sangat tau!

Baju hilang. si pengambil baju....sila ucap terima kaseh kepada saya kerana saya sudah redha untuk mendermakan baju itu kepada kamu. mungkin kamu sudah jatuh chenta pada baju saya itu tetapi kamu perlu tahu yang kamu telah mengambil baju yang sangat suka saya pakai. selepas ini....jika kamu mengambil baju saya lagi....sila berhati-hati kerana kamu mungkin akan mengalami sakit kulit.:p

Tiket raya masih belum dibeli. MakPah, kakanda gedik dan sahabat handai sudah bising-bising. kamu semua sila jangan risau. saya tetap akan balik raya. sila percaya kata-kata saya ini. kau hingat kau hot??? bukan hot tapi burn!!!!!(kata-kata orang tensen bila kulit yang sememangnya sudah hitam makin bertambah hitam!)










Petang ini mau keluar bersama BFF dan housemate untuk membeli laptop. mau makan nasi ayam penyet juga keran BFF saya mengidam nasi ayam penyet. apakah??? sebelum itu perlu menyelesaikan apa yang perlu. tetapi mata ini seperti mau terpejam kembali. aiseh..... 





nota kaki : sibuk membuatkan kita dapat melupakan perkara yang pernah jadi dalam hidup kita. tetapi sibuk telah membuatkan saya TERskip kuliah kerana terlajak tidur!!!!!

8 kaseh sayang :

ajiebanana said...

bengong la x g kuliah sbb terlajak tdo??T A H I K sangatsssss!!!mane janji2mu mao belajar bersungguh2????cettt!!!sila pastikan anda beli alarm clock juga...untuk pastikan anda x terlajak tdo lg~~~ >.< sya gumbira sbb anda akan balik raya juga!!!hoyeh2!!!! \(^o^)/

genetik B&M said...

hahahaha...giler garang sahabat saye ini. ye....saye akn tunaikan janji saye utk blaja sungguh2....baru TERskip 1kuliah...pasni da xskip da...:p eh, awk xleh ckp trademark T A H I K saye itu. hanye saye je bleh ckp! hahaha....kalo saye blk raye saye nak cupcakes awk buat ada tulis SALAM LEBARAN UTK YANI. hakhakhak...

aNieCe said...

azriyani kat padang la !! huhuhuhu

genetik B&M said...

cis!anis idayu mengolok saye ni.hukhukhuk...

ajiebanana said...

cet azriyani~~awak x sudah2 nak cupcake sya..sya suda teda mood mao buat kek ni...cmne??haha~~~ smlm sya buat pn sbb da nk pose...awak nmpk macam anak2 org kaya men sukan itu.....suda terer kah??? boleh ajar sya nnt di padang layang2... hakhakhak!!!! >.<

genetik B&M said...

suda xde mood???apakah???? saye nmpk mcm anak org kaye???ha'ah.kaye ngan kegedikkan! sumpah aku xnak maen lg bende 2. huhuhu....bukan diri saye. diri saye adlh lebih suka duduk bilik golek2.hakhakhak...

ajiebanana said...

hahaha...golek2 membesarkan buntut ka???cet~~ iye2..penuh kegedikan sbb gambar anda sorg2 tu besar yang amat...x boleh besar lagikah?? kahkahkah!!!! :p

genetik B&M said...

memang sengaja besarkan gamba tersebut bia bagi org nmpk wajah saye yg itam berkilat! hahaha...pdhl saje gedik kunun2 gamba tsebut prasan comey!:p