Friday, August 13, 2010

  LAGU ini untuk KAU. lakonan KAU sungguh hebat! syabas!

maaf. entry agak serius dan berbaur luahan hati yang amat kecewa.




Kali ini hati aku benar-benar sengaja dikelar dengan pisau yang tajam. ouch! semakin sakit dan terluka. satu persatu kebenaran terbongkar. jujur yang selalu diperkatakan oleh kau sebenarnya adalah penipuan selama kau bersama dengan aku dulu. terima kaseh. apa yang aku harapkan hanyalah aku akan sentiasa menjadi manusia yang redha dengan ketentuan Allah dan tiada sifat kebencian pada manusia laen. bulan Ramadhan bulan yang mulia. aku mengharapkan sesuatu keindahan dalam bulan Ramadhan ini. 










nota kaki : semakin kita cuba menerima apa yang telah berlaku....semakin banyak petunjuk yang terbongkar tanpa kita sedari. apa yang boleh dilakukan hanyalah memilih sama ada untuk melalui jalan yang telah dibukakan untuk kita atau memilih jalan yang kita sendiri sudah tau keburukkannya.

0 kaseh sayang :