Thursday, August 19, 2010

  gara-gara AYAM MASAK MERAH!



Mood : R  I  N  D  U  Uncle Bun & MakPah.


Emosi : sedih sambil layan lagu raya. T A H I K sangat! memangla bertambah sedih!


Situasi : sedang termenung mengenangkan dua insan ini dan terkenang ayam masak merah.


Akal fikiran : midterm minggu depan! jangan nak gedik sangat!


Hati : mau pulang sekarang!


Mak!!!!! saya mau pulang makan nasik lauk ayam masak merah......

tertelan air liur melihat gamba ini! omaaa!





nota kaki : mood jadi begini kerana tadi saya buka puasa nampak kawan saya makan ayam masak merah yang macam MakPah masak. tapi malangnya saya TAK dapat makan ayam tersebut! saya tenung je ayam kawan saya tu.  air liur seperti mau mengalir deras. tapi tahan....gadis-gadis kena kekal ayu.....T A H I K sekali lagi! susah nak dapat makan ayam masak merah kat sarawak ni! aish....

2 kaseh sayang :

Anonymous said...

ko ni mmg gedik laa!!

genetik B&M said...

ko lg gedik!!lalala...