Monday, August 30, 2010

  sabar neng sabar.....

Selesai sudah segala test mengetest. masih ada dua test selepas raya. DUA.(sambil menaikkan jari telunjuk dan jari hantu)


Sebelum hari JUMAAT yang indah ini....perlu menyiapkan tiga assesment. TIGA.(sambil menaikkan jari telunjuk, jari hantu dan jari manis)


Tetapi pada hari RABU yang bakal tiba ini.....perlu menghantar satu assesment. SATU.(sambil menaikkan jari hantu SAHAJA) eh eh.....sejak bila azriyani bunaim pandai buat jari begitu??? berdosa tau!


Esok adalah hari kemerdekaan Malaysia. saya bangga jadi anak Uncle Bun & MakPah yang berwarganegara Malaysia!!!!(ada dua maksud di sini.:p) merdeka! merdeka! merdeka!!!!! yaaaa.....semangat ini yang kita mau. insan yang cemerlang....lahir dari akal, minda yang mantap, badan yang cergas. ya....ya.....


Setiap entry aku kena cakap terima kaseh kerana setiap hari ada saja orang yang telah berbuat baek dan cuba menggembirakan aku walaupun aku tidak memberikan respon positif. aku juga perlu berterima kaseh kepada sesiapa yang menganggap aku adalah ancaman kamu orang yang sangat berbahaya dan perlu dijaohi oleh orang-orang yang kamu sayang. wow! caution! i'm danger! please don't come near me ok!







nota kaki : selagi diam itu tidak memburukkan keadaan.....lebih baek kita berdiam. sabar kan separuh dari iman.....;)


1 kaseh sayang :

Anonymous said...

t's such a great site. cool, acutely fascinating!!!

-------

[url=http://oponymozgowe.pl]Opony Mozgowe[/url]
[url=http://pozycjonowanie.lagata.pl]Pozycjonowanie[/url]

[url=http://stronologia.pl/zdrowie,uroda/opony,s,1213/]opony[/url]