Friday, July 30, 2010

  emosi NEGATIF!


Sibuk. letih. kurang tidur. sakit pinggang kembali menyerang. ouch! mood tersentap kerana menerima soalan yang tidak sepatotnya. kau baca. kau mempertikaikan. aku semakin tidak paham akan semua ini. mungkin aku tiada hak untuk menentukan jalan hidup aku sendiri. barangkali kau lebih berhak untuk menyatakan perkara apa yang boleh aku lakukan dan perkara apa yang tidak boleh aku lakukan. terima kaseh kerana kau TERLALU mengambil berat tentang aku. TERLALU sehingga aku sendiri tidak mengerti apakah semua ini. apa yang aku mengerti adalah aku sedang R I M A S. yaaa....ini perkataan yang paling tepat.
R I M A S!





nota kaki : selagi aku mampu berdiam diri....aku akan terus berdiam. kerana berdiam itu lebih baek dari berkata-kata. biarlah semua ini terjadi. 



0 kaseh sayang :