Wednesday, July 21, 2010

  silang KATA



Seperti sudah malas mau mengupdate blog. mungkin sudah malas mau menaip. apakah??? tetapi Alhamdulillah.....hidup seperti sudah mula ingin ber i yang menarik! perlahan-lahan.....mudah-mudahan apa yang dilalui semakin menarik dan dipermudahkan oleh Yang Maha Esa....amin....pesanan seorang ibu kepada anaknya, "belajar kuat-kuat. jangan dibimbangkan akan apa yang kamu rasa." belajar kuat-kuat? susah juga mau paham ayat ini.:p 

Sabar....jangan memaksa....jangan ditanya kenapa....jangan dipertikaikan tentang keputusan yang telah dibuat. ruang itu perlu. memahami itu penting. tak perlu kata-kata indah....tak perlu kata-kata janji. jika benar kau inginkannya....perlahan-lahan cuba mencari kuncinya. buka dengan kerelaan hatinya. bukan dengan keterpaksaan olehnya kepada kau. Jangan kau lari. jangan kau menjaohkan diri. kerana sejoah mana kau berlari....jika itu ketentuanNya....jika itu yang sudah tersurat untuk kau....tetap begitulah takdirnya.

Entry ini seperti tulisan seorang gadis yang sedang meluahkan tetapi masih menyembunyikan perasaannya. geli sangat! kata-kata yang sukar difahami. wah! @)>------- tiba-tiba ada bunga ros. bunga ini untuk kamu yang membaca. juga untuk sahabat tengik saya iaitu hazi farhana. semoga berbahagia hingga ke jinjang pelamin. ahaks! saya gembira bila kamu sudah berbahagia bersama si dia yang telah membuat kamu angau bongek! < . > saya masih xpaham ini simbol ekspresi muka jenis apa. tetapi yang pasti bila sahabat tengik saya sedang gembira mesti beliau akan buat simbol begini. letih juga saya mau mengekspresikan muka saya seperti simbol tersebut. adeh!






3 kaseh sayang :

Anonymous said...

LoL!!!mcm ni la... >.< haaaaa...bru betol...cuba wt sket...eh2!!muncung jgn kuar sgt..sket jek....haha!!sumpah ako rindu nk lepaking ngan ko!

genetik B&M said...

hahahaha....adeh! patotla aku rse mcm cacat je simbol ni. bile aku try mengaplikasikannye pd muke aku pn mcm bdk cacat gak!hakhakhak...i mish u 2...i xde kwn yg masyuk pn kt cni.huhuhu...meh ar duk cni ngan aku...keje ngan mkcik kafe kolej aku.hihihi...:p

Anonymous said...

wak lu kje ngan mak cik cafe..t iqbal spe nk jga..nangis dia ako g jauh2...dia siap suh pndah masai lg..hakhak!!!xpe2..be strong...berukben da ade..no worries...