Monday, July 12, 2010

  MONDAY itu ISNIN


Azriyani Bunaim sedang dan amat b.e.n.g.a.n.g sama itu SMP unimas! suda beberapa hari asek problem loading. caner mau drop dan register kos ni bai??? adeh! banyak lagi benda mau settle. kau buat hal pulek kan. jangan nanti aku nak register kos tiba-tiba da full. memang sengaja mintak maki hamun la kan. aiseh.....semua benda tertangguh gara-gara SMP. ok. dugaan yang kedua untuk sem ini. sabar.....cool......yaaa.....aku xhot tapi aku cool....eeerrkkk!!!!

Saya gemok? tadi ada pakcik cafe cakap saya kelihatan gemok setelah cuti 2bulan. OMG!!!! jujur sungguh pakcik itu. terima kasih pakcik. komen pakcik akan saya jadikan batu pemberat untuk saya berusaha kurus! batu pemberat??? suda lama tidak berjalan kaki sambil memegang payung pink! tiba-tiba rasa letih. suda lama juga tidak makan masakan orang swak. rasa pelik kembali. hujan emas di negeri orang. hujan batu di negeri sendiri. semoga sem ini lebih baek dari sem lepas walaupun suda terasa sedikit tekanan belajar yang agak susah. seraaammmm.......






0 kaseh sayang :