Saturday, July 10, 2010

  hari PERTAMA


Malu gara-gara anggun. first, masa nak check in. makcik guard berminat dengan anggun ok. ape kesss??? nak bagi cucu kat umah? sila cari sendiri. rasa nak masukkan anggun dalam beg lappy. tapi naseb baek kepala anggun besar. besar kepala yang xnak duduk dalam beg! sengaja nak interprame cari publisiti! siot kau anggun! second, takkan stewardess pun nak kat anggun??? kau da buang keayuan apa??? yang penting xdapek den nak nolong! hard to get hard to forget maa....ayat apakah ini??? huh! susah juga nak bawa anggun naek flight. lagi susah dari ketuk jahanamkan pintu stor!

Saya anti stor. yeee....stor buat hidup saya huru-hara. saya menci stor! nasib baek barang-barang masih selamat dan tersimpan rapi. 

Saya menci hari pertama menjejakkan kaki di bumi kenyalang! apehal? malas kemas bilik dan fobia pada gegata! tidaaakkkkkk!!!!!! ya......tiba-tiba tilam saya huduh! dan paling malang saya xde bantal! ok! fine! saya kan akak.....akak kena mengalah pada adik junior. xpe...akak tidur memang xpakai bantal. tahik kau!

Hari pertama bergelar senior. amacam??? akak....akak sape nama? akak kos apa? orang mana? akak memang simpan barang dalam stor umah ea? boleh ea akak? yeeee.....saya menjawab semua soalan dengan penuh tenang dan senyuman yang xlekang di bibir walaupun rasa seperti kau sedang hipokrit! kau rasa kau memang da tua ok. AKAK. dulu saya je kot sebut perkataan ni untuk akak housemate. sekarang tiba giliran saya digelar AKAK yani!!!!!! huh. serius saya rasa da tua.....oh! tidak sanggup menerima kenyataan ini. aish....

Sakit pinggang kembali menyerang. sudah beberapa hari rasa seperti nenek tua. nenek nenek si bongkok 3.....siang malam asek berjaga.....adeh! saya memang bermasalah dengan pinggang sejak dulu. adakah kerana sudah terlebih lemak di pinggang??? xde kena mengena!






yaaa.....ini merupakan entry keluhan yang banyak tanda seru ! 







0 kaseh sayang :