Sunday, July 25, 2010

  setengah HARI


Setengah hari. ayam percik. french fries. coke. buku. baju. seluar. jam. selipar. chantek. kacak. style. lagu. gitar. jalan-jalan. mata memandang seperti kami adalah perempuan dan lelaki yang kacak. mungkin ada sebab laen. hahaha....malu. segan. ketawa. bongok. otak kauuu!!! tiba-tiba....tengok futsal. yaaa....aku xkisah. tapi dalam hati.....segan, malu, takot dan rasa mau pulang. tapi oleh kerana kau sedia memahami aku dengan makan ayam percik walaupun kau lebih inginkan blackpepper....maka aku pun kena memahami kau dengan melihat kau bermaen futsal walaupun aku rasa seperti aku adalah alien di kalangan kaum kau. huhuhu....roti canai. lepak. memerhati. lidah kelu. diam membisu. hanya senyuman yang mampu dilemparkan. part roti canai je paling aku suka. part kena duduk beramai-ramai aku rasa seperti mau duduk di bawah meja. segan dan malu yang amat! MasyaAllah....mungkin kerana aku adalah gadis yang memang pemalu dan shopan. kau konpem gelak kuat macam kau selalu buat bila baca ayat tadi. cis! tapi kau telah membuat setengah hari aku penuh dengan pengalaman. thanks my bff. sharing is caring. kau dan aku. suka dan duka. tawa dan tangisan. oh! yang ini aku sangat malu pada kau. sumpah aku malu!:p 


  p  r  







nota kaki : semoga Allah mempermudahkan segala apa yang bakal aku lalui dan kau lalui walaupun kehidupan kau tidak seindah kehidupan orang laen. dan semoga Allah melindungi MakPah dan Uncle Bun dan memberikan mereka kelapangan serta kesenangan dengan segala yang telah terjadi. amin....

1 kaseh sayang :

Mohd Khairil Johari said...

This comment has been removed by the author.