Sunday, July 04, 2010

  SEKALI setahun



04072010 - 23 years old

happy birthday to YOU
&
happy birthday to ME


Ya Allah....Kau ampunilah segala dosa-dosaku....Kau panjangkanlah umurku dan umurnya....Kau murahkanlah rezekiku dan rezekinya....Kau lindungilah dia sepertimana Kau melindungiku.....amin.....


*******************************************


tiada apa yang aku harapkan. bersyukur kerana diberi peluang melihat dunia yang penuh warna-warni. tetapi di sudut kecil hati ini aku mengharapkan aku mampu menjadi 3 manusia ini agar aku boleh terus berdiri......berlari......mencorak hidup bagai pelangi.


1) anak yang solehah. 
2) manusia yang bertimbang rasa dan mampu menyayangi manusia lain.
3) pelajar yang cemerlang dan mampu membanggakan kedua ibu bapanya.


bukan hadiah besar yang aku inginkan. tetapi hanya ini. ini saja hadiah yang paling bermakna dalam hidup ini jika aku sendiri mampu mencapainya.





0 kaseh sayang :