Tuesday, July 13, 2010

  SAYA


1) Saya telah ditag oleh seorang sahabat untuk menerima award ini. gila kentang! terima kasih kepada en.zalin kerana sudi memberikan award ini kepada cik yani.:) tetapi saya kurang paham akan arahan-arahan kamu dan sengaja malas nak pahamkan. hukhukhuk...


2) Saya nak cakap pada kamu susu Anlene sangat sedap. tiba-tiba aku nak bagitau kau. xde kena mengena! tapi serius susu tersebut sedap. jatuh chenta pada sedutan pertama. lagi mencintainya setelah menyedut tanpa henti. tolongla minum kalau kamu rasa kamu kurang kalsium. susu ini memang terbaeeekkk!!!! xde bau busyuk! xde bau lembu! xde bau tengik! apehal tiba-tiba saya minum susu tersebut? da tua kan.....tulang da xkuat kurang kalsium....doktor cakap! tapi saya rasa dea sengaja tipu sebab saya minta pain killer beliau xnak bagi! ok! fine! thank you.


3) Saya telah diberitahu oleh seorang sahabat tentang sesuatu yang buat saya rasa kata-kata tersebut tiada makna. jika saya tak diberitahu akan pengakuan tersebut pun hati saya sudah mengatakan you deserve to make your own decision! but, please dont just say what you like and leave that person without any words and apologise. hakikatnya itu sesuatu yang tidak indah untuk dirasai. kehadiran kamu dalam hidupnya disambut dengan kata-kata indah. tetapi kamu tinggalkannya seperti dea tidak pernah menjadi apa-apa kepada kamu sebelum ini. kesian ok...

4) Saya telah di'brainwash' oleh mentor untuk tidak meneruskan keputusan yang telah dibuat. u can do it! believe yourself. the first step is always give you the best way. you will learn step by step and everything will be ok if you strong and try your best. dont be scared because you dont know what will happen in your future. every person have their own risk in their life. you have a bf? soalan ni aku xbleh blah. ada kena mengena dengan keputusan yang saya buat ke???

5) Saya nak stop sekarang sebab mau keluar ke bank dan makan nasi ayam penyet terbaekk di sarawak bersama BFF. jom!;)






0 kaseh sayang :