Tuesday, July 27, 2010

  mengERTI




Kadang-kadang kita tidak mengerti kenapa kehidupan yang kita lalui begitu ketetapannya. kadang-kadang kita tidak mengerti kenapa kita yang perlu melalui kehidupan yang sebegitu sedangkan kita cuba sedaya upaya untuk mencipta sebuah kehidupan yang bahagia. kadang-kadang kita tidak mengerti kenapa ada saja manusia yang tidak boleh melihat kesenangan kita hingga sanggup melakukan perkara yang tidak sepatotnya. kadang-kadang kita tidak mengerti kenapa kita perlu menerima semua yang berlaku dalam kehidupan kita. tetapi yang pasti Allah lebih mengetahui dan mengerti apa yang terbaek untuk kita walaupun kita sering saja cuba untuk tidak mengerti apa yang berlaku dan sering menyalahkan takdir dengan apa yang berlaku. pengalaman membuatkan kita menjadi matang. matang membuatkan kita berfikir segala kebaekan walaupun sebenarnya kepahitan yang sedang kita lalui. segala kekaburan sudah aku ungkaikan. tetapi cuma ada satu pertanyaan yang aku masih belum ada jawapannya. jika ada kesempatan.....akan aku ungkaikan pertanyaan itu. nanti aku bagitau kau ok.:p






nota kaki : arini tak terlepas subuh. tapi aku nak sambung tidur. kelas pukul 2 PETANG. yahoooo.....

0 kaseh sayang :