Monday, July 05, 2010

  TAJUK apa ni...???



review

Saya diminta untuk mengomen cupcakes yang dibuat oleh cik hazi farhana khas untuk saya. sila ambil perhatian ya wahai cik hazi farhana. komen ini mungkin bakal menjadi review paling mantap dalam hidup kamu. ahaks! pertama, rasa kek absolutely sangat sedap. tekak saya yang agak memilih ini boleh menerima kek itu dengan lahapnya. tetapi oleh kerana azriyani bunaim amat anti kemanisan....mungkin cik hazi farhana boleh kurangkan sedikit kemanisan kek. tetapi penghuni-penghuni di rumah bernombor 59 ini berkata kek tersebut ok saja. mungkin senyuman manis saya sudah terlebih sejak 2,3 hari ini. segala yang dimakan terasa manis!:p kedua, rupa cupcakes kamu sangat berwarna-warni dan menarik. saya amat shuke!!! dan perasaan shuke saya itu telah saya tunjukkan pada kamu pada malam indah tersebut. jakun ok! akhir sekali, saya berpendapat kamu telah berjaya membuat cupcakes yang telah membuat azriyani bunaim menjadi tamak secara tiba-tiba taknak bagi orang makan sebab sayang nak bagi simpan saja. kalau boleh dibawa pulang ke sarawak pasti azriyani akan lakukan! keep it up my friends....good job!:) (ini semua ikhlas. bukan bodek!tolongla percaya!!!!)


pemberitahuan

Tiket penerbangan sudah dibeli. tiket yang dibeli adalah mengikut kriteria suka tetapi setelah dicop kudukut lagi berkira tidak kena tempat. huhuhu....si gedik yang kudukut. title terbaru yang diperolehi. kamu rasa adakah kebenarannya title ini dengan azriyani bunaim??? tika ini saya sedang menghitung jam, minit dan saat untuk pulang ke sarawak. perasaan sedang bercampur baur dan segalanya adalah negatif. tiada perasaan positif. apa kesss??? perasaan positif hanyala saya shuke dapat soping2 beli tumbler baru. dan makpah masih tidak tau akan hal tumbler baru saya di bawah. oh! tidak sanggup saya ingin tunjuk tumbler ini kepada makpah. dan yang penting tidak sanggup juga untuk mendengar ayat kutukan beliau kepada saya. dasyat....hukhukhuk....

oh! comey sungguh tumbler baru saya. najis kau azriyani!
sila abaikan tali tersebut. azriyani akan kasi cabut itu tali bagi memastikan pemilik tumbler ini masih kelihatan gadis. bukan kanak-kanak yang pergi skola pakai baju warna-warni.





0 kaseh sayang :