Friday, July 16, 2010

  ish ish ish....


Minggu ini adalah minggu yang tidak menarik. ada beberapa hal yang buat azriyani bunaim rasa tidak selesa dengan hidupnya. mungkin perubahan. atau mungkin hal itu memang pelik. huhuhu....


1) Kasut hilang tanpa disedari. kesian sungguh! inilah dea kesan penyakit orang lupa ingatan. sudah beberapa hari mengemas stor....baru saya perasan akan kehilangan kasut cap tanda right. itupun setelah berhempas pulas memaksa kepala hotak untuk mengingati akan kekurangan barang yang dimiliki. yaa....duet saya bakal melayang lagi kerana kasut tersebut amat penting untuk dipakai semasa koku. yaa....terima kaseh!

2) Semenjak ada bantal baru yang mahal ni....(nak gak bagitau kau aku beli bantal yang mahal nak mam!), mata azriyani bunaim asek mau terlelap tepat pada pukul 9 malam! sudah rasa seperti baby-baby ok. tidur awal tapi bangun liat macam nak minta pelempang dulu. nasib baek xbangun tengah malam merengek nak minum susu Anlene!:p memang huduh+bongek jika habit saya begitu!  

3) Oh! saya amat tidak selesa akan keadaan rumah saya sekarang. boleh ka kamu-kamu yang menjadi penghuni rumah ini lebih proper akan kebersihan dan segalanya??? kamu perempuan kot. tolongla pembersih sikit.....sudahla saya amat cewewet akan toilet. boleh kamu buat sepah tinggal segala baju dalam toilet pulek kan. ini baru hal baju suka tinggal dalam toilet. belum hal rambut berkumpul2 dekat lubang jamban! saya nak tengok pun geli! yaaa...oleh kerana saya akak....saya selalu mengalah bersihkan. tapi kalau sudah hari-hari begini.....lu pikirla sendiri! ini bukan rumah kau sorang bai. ini rumah semua orang. cuba kamu buat begini di rumah kamu. konpem mak apak kamu membebel seminggu belum tentu abes! haaiihhh.....dulu ok saja. semua orang boleh proper akan kebersihan. takkan sebab mentaliti saya orang dari negeri tut memang sekeleh! haaa.....kan saya da marah tahap babun nak sekeh orang....

4) Tiba-tiba hari jumaat adalah hari paling pack untuk kuliah. 9 pagi hingga 5 petang! dan mungkin juga hari pening kepala saya akan bertukar dari hari isnin kepada hari jumaat!!!! tahniah azriyani! 



Sudah lama azriyani tidak membuat entry gadis-gadis. sekali buat inilah hasilnya. penuh keluhan hal gadis-gadis dan sudah semestinya ketidakpuasatiaan sedang bermaharajalela ketika ini. sekian, terima kaseh. sedikit lega  apabila sudah membebel di dalam blog. hukhukhuk....tapi tang hal no.3 itu tidak dapat diselesaikan jika hanya diluahkan di dalam blog! huaaarrrggghhhh!!!!!






0 kaseh sayang :