Sunday, July 18, 2010

  SURPRISE!!!!


Malam yang h. walaupun di tempat yang pernah mencipta seribu kenangan. suka dan duka. tawa dan tangisan. tetapi kali ini bersama dengan orang yang berbeza. gadis-gadis yang menjadi teman di sisi ketika MakPah jaoh di seberang laut. ceh! terima kaseh kepada farha anati, jeeha reratu bongek(tiba2 jeeha ada title panjang sikit sebab dea bongek macam kak yani jelita.ahaks!) & eyda best. terima kaseh dengan present kamu. terima kaseh kerana buat saya hyperactive walaupun tempat yang dikunjungi itu membuatkan saya teringat pada seseorang. aish....tidak menyangka akan surprise yang kamu semua cuba buat. walaupun simple tetapi penuh bermakna. nasi kerabu, aiskrim dan baju yang chantek tetapi besar....semua ini buat saya gembira.:) terima kaseh kawan-kawan!!!!!

saya menci melihat parut pimple yang mencacatkan pemandangan gambar. sakit mata i tengok tau!


Malam yang indah ini juga saya telah ditag untuk menerima award dari en. zalin!!!! oh! en.zalin ini memang baek hati suka beri saya award. hehehe....papepun terima kaseh!!!!!! nasib baek award maen-maen. kalau betul-betul da penuh gobok nak simpan award i tau. macam artis-artis. ferasantan!:p

mata saya seperti mau juling bila melihat award ni. apehal??? tulisan yang kabur-kabur....toing3~~~
boleh ke saya nak tamak taknak tag orang bagi award ni???




kepokeponakbagitau : sekarang sudah hujan lebat. tidur peluk anggun sodap ni. hukhukhuk.....




0 kaseh sayang :