Wednesday, July 28, 2010

  KINI....rasa macam nak nyanyi lagu feminin.


G I G I H! ini yang dinamakan G I G I H! bersengkang mata menukar layout dan background blog! padahal esok kelas adalah pada pukul 9 pagi! huh! ini adalah saya. diri saya yang kini. terima kaseh kepada kamu yang sudi membaca walaupun semalam saya mendapat beberapa keluhan kerana tiba-tiba mengprivate blog buat seketika. maaf ya para peminat saya.^-^ T A H I K kambing!(rasa comey bila sebut tahik. yaaa...ini memang sesuatu yang aneh). kini, saya sudah mampu tersenyum walaupun masih sukar untuk melalui semua ini. yang penting segala-galanya sudah saya uraikan. termasuklah pertanyaan tersebut. terima kaseh.:) saya, AZRIYANI BUNAIM genetik daripada Uncle Bun dan MakPah akan kembali tersenyum seperti dahulu walau apapun yang terjadi. buat aku tersenyum.:) 

jeeha reratu & yani jelita.:p

saya tak paham naper dea nak jugak peluk saya. aish....

farha chantek & eyda besh! mereka memang suka syok sendiri.

ini adalah si penaip blog yang sangat suka makan! khusyuk yang amat bila berhadapan dengan makanan. tetapi keshopanan masih terserlah di situ.:p





nota kaki : buat pertama kali saya malas mau mengedit gambar! akhirnya kemerengekkan nak makan pizza terlaksana walaupun selera makan kurang kerana beberapa faktor. ceit! tiba-tiba saya rasa rindu pada si kucing memancing. mungkin kucing memancing sudah tidak membaca blog ini. barangkali sibuk memancing ikan agaknya. hihihi....wah! kau hingat senang aku nak mengaku aku rindu orang??? OMG!!!!! oh! saya tak paham kenapa saya buat entry sebegini!

3 kaseh sayang :

Anonymous said...

pizza! saya suka...hehe...

-kucing yg kurang chat sjak akhir2 ni-

genetik B&M said...

hahahaha...akhirnye kucing memancing da dtg...trubat rindu tuan kucing.wakakaka....xsihat...???apakah???

Anonymous said...

demam...selsema..batuk...to much commitment..just finishing my pogram n now busy with intercollege rugby...huhu..

-kucing main rubgy-