Sunday, July 04, 2010

  TERIMA KASIH


Masih belum tidur. mata terkebil-kebil tidak mahu pejam. teringat kenangan indah yang tercipta pada malam tadi. makan bersama. ketawa bersama. mereka membuatkan saya tersenyum. tersenyum melupakan segala kesedihan di hati. kasih sayang mereka kepada saya membuatkan saya ingin mahu tersenyum....tersenyum....dan terus tersenyum. kenangan yang telah membuat saya tersenyum kembali ini akan saya simpan di dalam kotak ingatan ini sampai bila-bila. terima kasih kepada MakPah kerana telah memberikan saya satu perasaan yang amat gembira yang tidak pernah saya rasai. terima kasih kepada hazi farhana untuk cupcakes yang sangat chantek dan comey hingga membuatkan saya teruja dan terharu akan usaha kamu membuat cupcakes untuk saya. usaha gigih kamu telah membuatkan saya kagum dengan hasil yang saya terima. terima kasih kepada zahwani ariff kerana sudi meluangkan masa walaupun kamu sibuk dengan aktiviti harian. 2 gadis ini telah membuatkan saya gembira sepanjang cuti 2 bulan ini. wanita yang bergelar ibu kepada azriyani bunaim juga telah membuatkan azriyani mampu berdiri kembali setelah jatuh di suatu ketika dulu. terima kasih kepada kamu semua untuk malam yang indah ini.... 





Ops! terlupa mahu berterima kasih kepada si pemberi doll powerpuffgurl yang saya idamkan. hadiah pertama yang turun dari langit. hari paling bahagia yang pernah dilalui. terima kasih kepada yang telah memberikan ucapan. terima kasih juga kepada kamu yang sudi menjenguk blog ini. terima kasih kepada semua. saya amat hargai akan segala usaha kalian untuk saya.(gila boring ayat entry ini. ayat 3pagi tanpa bintang! aku nak baca pun ngantok!i xshuke tau!)






0 kaseh sayang :